Kayu Ular Cintamani Laut

Ini adalah Kayu Ular Cintamani Laut, kayu ini juga seiring dengan akar bahar yang dikatakan memiliki aura pengasihan serta pengubatan.

Pernahkah anda mendengar Ular cintamani, Orang tua-tua pernah bercerita kepada saya akan perihal ular cintamani dimana Ular cintamani akan diberi makan oleh burung-burung liar. Ular ini tidak perlu berburu untuk makan, hanya membuka mulutnya sahaja maka burung-burung akan datang dan memberi makan kepada ular tersebut. Saiz ularnya tidak lah sebesar ular biasa, saiznya....alahai kecil cenoet je macam saiz rotan lidi. Akan tetapi bisanya amat kuat seperti ular yang biasa. Ramai orang-orang yang berpengetahuan tentang Ular cintamani dan mencari sarang ular tersebut untuk dibuat pelaris perniagaan..kata orang yang memiliki ular dan sarangnya akan beroleh Khasiat yang sama seperti Ular tersebut yang diberi makan oleh burung-burung dengan tanpa pergi berburu.

Kan best jikalau saya ada Ular Cintamani yang hidup......wah senang banyak la.....hari-hari orang bagi makan free and goyang kaki....heheheheheh...Wallahualam.....Maha Kuasamu Tuhanku
Judul: Kayu Ular Cintamani Laut ; Ditulis oleh Hery IMG; Rating Blog: 5 dari 5

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

Silahkan Memberi Tanggapan Atau Komentar, Kometar Spam akan Kami Hapus.